Perchè l'anellu di luci?Chì sò i vantaghji di l'anellu di luci?

Perchè l'anellu di luci?Chì sò i vantaghji di l'anellu di luci?

Perchè usà un Ring Light?L'anelli sò stati urigginariamenti sviluppati per scopi medichi è dentali.In ogni casu, per via di e so ampie capacità potenziali, a luce di l'anellu hè stata adattata per diversi usi cummerciale chì includenu i seguenti:

1. Per Enfatizà Dettagli

2. Per via di u so designu è di a struttura, i lumi di l'anellu sò perfetti per enfatizà i dettagli nantu à e fotografie è i video.U disignu circular di u ring light permette à l'utilizatori d'utilizà e so camere trà u foru di u ring light chì li permette di fucalizza nantu à dettagli specifichi di a ripresa.

  1. Aduprà una luce anellu quandu pigliate ritratti produce una illuminazione perfettamente equilibrata chì hè distribuita uniformemente in ogni latu di u mudellu o l'ughjettu chì l'utilizatori volenu fucalizza.Ring lights permettenu à l'utilizatori di creà foto è video d'alta qualità senza u pesu di gastru assai soldi per a ripresa.

3. Generazione di Effetti di Colore I lumi di l'anellu ponu esse facilmente aduprati per generà effetti di culore simpliciamente cambiendu i lampadini bianchi regulari cù luci di culore diffirenti o appiicando geli culurati nantu à diverse parti di u lume di l'anellu.L'usu di lumi di l'anellu per generà a tecnica di l'effettu di u culore permette à l'utilizatori di creà lavaggi di culore chì scorri in diverse direzzione di l'ughjettu di a ripresa o di u video.

4. Pruduzzione di video Quandu si usanu lumi di l'anellu cum'è l'unica fonte di illuminazione per una photoshoot o un cummerciale, i lumi di l'anellu pruducenu una ombra di halo attraente chì delinea brillanti u sughjettu di a fotografia o video.Questu furnisce un aspettu drammaticu è prufessiunale per a filmazione.Per un video di più prufessiunali, softboxes o luci laterali ponu cumplementarii i luci di l'anellu cum'è u Kit Studio Complete Beauty Ring Light o Side Fill Lights.

5. Applicazione di maquillaje Siccomu a maiò parte di e luci di l'anellu ponu pruduce una classificazione di u culore di u ghjornu di 54000k, sta fonte di luce hè perfetta per l'applicazione di maquillaje in particulare in un ghjornu nuvolatu o quandu a luce naturale ùn hè micca dispunibule.

nutizie (5)
nutizie (6)

Tempu di Postu: 25-Nov-2021