A valutazione di i bisogni di fotografia

A valutazione di i bisogni di fotografia

Quandu cuminciate à cumprà u megliu lightbox di foto per aiutà à cultivà a vostra attività di fotografia, duvete prima valutà i vostri bisogni.Sparà articuli chjuchi, cum'è ghjuvelli?Vulete offre à i vostri clienti l'opzione di sparà prudutti grandi è chjuchi?Sicondu e vostre risposte, u lightbox di foto chì hè megliu per voi serà diversu.Certi scatuli di foto sò cubi di 12 inch, mentri àutri ponu esse grande quant'è 35 inch.E duie dimensioni pruducenu un grande travagliu, è ciò chì hè ghjustu per voi dipenderà solu da i prudutti chì travagliate.

Inoltre, pudete vulete un lightbox di foto chì vene cun uni pochi di sfondi extra se vulete avè l'opzione di sparà sfondi di culore.

Ùn importa micca a dimensione di u lightbox o l'accessori extra chì avete bisognu, hè impurtante chì u lightbox di foto hè facilmente portabile per pudè piglià à i riprese.

nutizie (3)

Una foto lightbox - cunnisciuta ancu cum'è una tenda di luce - hè una scatula cù lati traslucidi è un sfondate biancu.A scatula hè destinata à esse viota per pudè mette un pruduttu in l'internu, piglià una foto, è uttene un risultatu chì hà una illuminazione di qualità prufessiunale, senza ombre chì disturbanu a pianura, ancu u fondu.

A scatula morbida di luce LED furnisce à i fotografi amatoriali è prufessiunali un metudu simplice per piglià rapidamente e fotografie di produttu perfetti.Disegnu pieghevule portatile, più còmode di stallà è di trasportà, LED-light integratu, furnisce una luce media è impedisce l'ombra è u riflessu in a foto.U kit include 6 documenti di fondo PCS,

nutizie (4)

1. A scatula luminosa di fotografia hè apposta per i picculi dilettanti di fotografia, artighjani, artisti, venditori etsy è altri venditori in linea, prufessiunali è publicitari di prudutti.

2. A piccula tenda di luce pò fotografà rapidamente è facilmente articuli chjuchi cum'è ghjuvelli, accessori, ghjoculi, orologi, gadgets è altri articuli.

3. Facile à assemblà (trè seconde per assemblà è aduprà), pudete spiegà stu capannone di scatula LED-light è mette nantu à ogni superficia per ottene un fondo perfettu per a fotografia cummerciale di picculi articuli è piglià ritratti di u pruduttu.

4. Disegnu plegable portable, più còmuda di stallà è di trasportà, integrata in LED-light, furnisce una luce media è impedisce l'ombra è u riflessu in a foto.

5. Adoptate a temperatura di u culore CRI95 tavula luminosa rotonda, tela di struttura di petra integrata per un bellu effettu di condensazione.

6. Almacenamiento rapidu, effettu tridimensionale di u capannone.

7. Disegnu di imballaggio di scatula di culore squisita, bella atmosfera.


Tempu di Postu: 25-Nov-2021