U pad di disegnu LED hè fattu di LED d'alta luminosità cù un pannellu acrilicu trasparente elevatu è un chip di cuntrollu di luce ben programatu.

U pad di disegnu LED hè fattu di LED d'alta luminosità cù un pannellu acrilicu trasparente elevatu è un chip di cuntrollu di luce ben programatu.

nutizie (1)

Pad di luce LED o qualchì volta chjamatu drawing, sketch pad di traccia, light box.etc. Ùn hè micca una tableta, ùn pò micca cunnette à l'urdinatore o qualsiasi dispositivu cù schermu, ùn pò micca salvà u fugliale, hè solu solu un pad acrilico, un mudellu di disegnu necessariu. è un fogliu di carta bianca,

Un taccu di disegnu di luce hè un articulu essenziale per qualsiasi artista o illustratore.Se ti piace disegnà è sketch, pudete migliurà u vostru travagliu usendu un lightpad.Hè un strumentu simplice ma intelligente chì vi dà una superficia luminosa è chjara per travaglià.Illuminendu a vostra carta cù luci LED, pudete facilmente distingue i dettagli.In u risultatu, u vostru travagliu serà più eleganti è precisu chì mai. I pads di luce sò ancu cunnisciuti cum'è pannelli di luce.È paragunatu à e tavule di luce, sò assai più portable è versatili.Ogni tipu d'artisti pò prufittà di l'usu di un pad di luce.Per esempiu, un caricaturista pò traccia u so sketch design cun facilità.Questu permette di risparmià u tempu è significa chì ùn avete micca bisognu di cunfidenza cù carta di traccia.

Tracciate l'imaghjini, i schizzi, i piani grossi, o tuttu ciò chì avete bisognu à sopra à queste scatole luminose di Tracing Board.Cù a so prufundità di 4-8 millimetri, sti tavulini sottili è portatili si metteranu in a vostra valigetta più fina o manica di laptop.Sò dispunibuli in dimensioni A1, A2, A3, A4, altre dimensioni irregulari ponu esse persunalizate, u logu è u pacchettu ponu esse riprogettati ancu, A so illuminazione hè luminosa è efficiente energeticamente grazia à i so lampadine LED.Una funzione di dimming vi permette di aghjustà a luce à trè livelli.Un cordone USB è un portu permettenu di trasferisce facilmente l'imaghjini.Questa tavola ùn emette micca UV è hè sicura per l'ochji è a pelle.

Per a visualizazione di filmi X-ray, paragunatu à a scatula luminosa tradiziunale chì hè pesante, alta tensione, u tubu di lampadina cambia spessu, stu pad di luce LED hè ultra sottile è ligeru, faciule da trasportà è piazzatu, ùn hà micca bisognu di spaziu specificu per a scatula luminosa.È assai più chjaru cà a scatula di tubu di luce.Per una clinica dentale o ancu un grande hospitalu, a dimensione di a tavola luminosa pò esse persunalizata.

U pad luminosu pò ancu esse usatu cum'è retroilluminatu per l'arte di pittura di diamanti, chì hè l'usu più populari avà, ùn hà micca bisognu di tavuletta luminosa high-end, a scatula luminosa ecunomica serà abbastanza bona per tutte e pittura di diamanti è hè assequible.

nutizie (2)

Tempu di Postu: 25-Nov-2021